srijeda, 7. svibnja 2014.

2. mjesto na "Sparkovom" natječaju 2014. godine


Kako sam se 4. svibnja 2014. godine iščlanio iz Udruge umjetnika "Spark", ovdje ću vam predstaviti pjesmu koja je osvojila diplomu za drugo mjesto na natječaju "Još jedno proljeće - s tatom ili bez njega". Autor i organizator natječaja bio je autor ovog članka a autor pjesme Dragan Gortan. Došao je na svečanost proglašenja najboljih sa svojom obitelji, iz Pazina. Dugo se već znamo virtualno. Dragane, drago mi je što sam upoznao uživo tebe i ljupki ostatak tvoje obitelji, suprugu i jednu od dvije kćeri.


Dragan Gortan photo DraganGortan.png

Znaš da čovjek...


Rascvala se tvoja trešnja, oče
Trešnja davno zasađena za me
U kapljama rose što joj lati moče
Jutro topi zadnja zrnca tame

Kao da je anđeo umoran od leta
Oko trešnje svio krila bijela
Pa zaspao na rubu jednog svijeta
Od uspavanke bumbara i pčela

Rascvala se tvoja trešnja, tata
Premali sam bio... ti mi oprosti
Što ne shvatih tada tvoje riječi:
"znaš da čovjek trešnjom smrt premosti"

Dragan Gortan


'Još jedno proljeće - s tatom ili bez njega' - diploma Dragana Gortana


1 komentar :

Anonimno kaže...

Remarkable! Its truly remarkable piece of writing, I have got much clear idea concerning from this piece
of writing.

Kopiranje autorskih radova (pjesama i proze) dozvoljeno je jedino za privatnu upotrebu,
BEZ IZMJENA, KOMPLETNO, S ORIGINALNIM NASLOVOM I S NAVEDENIM IMENOM AUTORA!
U tom obliku i na taj način radovi se smiju stavljati na nekomercijalne stranice, blogove, forume... Dozvoljena je upotreba i u edukativne i slične svrhe ali ne komercijalno. Za to se, molim vas, javite autoru preko stranice za kontakt, kao i za korištenje sadržaja za čitanje ili recitiranje na priredbama i natječajima.

Ostali zapisi, vijesti, informacije, mogu se slobodno preuzeti uz navođenje izvora.
Želite li takve sadržaje umnožavati, na bilo koji način komercijalno distribuirati pjesme ili priče, tiskati, uglazbljivati, podrazumijeva se da je neophodan kontakt radi dogovora. Upotreba tih materijala koja nije u skladu s navedenim podliježe Zakonu o autorskom pravu i moralnom pravu vlasnika.

Adresa za kontakt nalazi se na stranici "O meni i blogu".